Dierenkliniek de Molen Utrecht is een zelfstandige dierenkliniek. Dat betekent dat wij geen onderdeel zijn van een grote veterinaire ketens. De kliniek wordt geleid door 3 dierenartsen, die met veel passie hun uiterste best doen om een zo mooi mogelijk bedrijf te runnen, waar patienten, baasjes én werknemers zich thuis voelen.
Met respect voor elkaar en met gezond verstand.
Bekijk op onze teampagina welke dierenartsen en assistentes uw dier helpen om gezond te worden of te blijven.